page-header

Mindfulness

Kurs MBSR - Program redukcji stresu

Rozpocznij swoją przygodę z medytacją.

kurs MBSR przy iluzjonie

Czym jest Mindfulness?

Najprościej rzecz ujmując, mindfulness to medytacja w nurcie świeckim, to trening umysłu, to UWAŻNOŚĆ- bycie w chwili obecnej z pełną uwagą, bez oceny, czy ta chwila jest dobra czy zła. To poszerzanie świadomości, czego doświadczam tu i teraz, zintegrowanie myśli, emocji, oddechu i odczuć z ciała.
Przeczytaj artykuł na Hellozdrowie

Korzyści MINDFULNESS

  • redukuje stres – pozytywnie wpływa na obniżenie poziomu hormonu stresu kortyzolu,
  • poprawia koncentrację i pamięć,
    rozwija zmysł samoobserwacji,
  • zwiększa EQ i empatię,
  • usprawnia komunikację w zespole - zwiększona samoświadomość pozwala na lepszy kontakt z własnymi emocjami, co pozwala uniknąć lawirowania między konfrontacją
    a zamykaniem się w sobie,
  • zapobiega depresji i wypaleniu zawodowemu,
  • zwiększa kreatywność - większy dystans
    do własnych myśli wpływa pozytywnie na umiejętność nieszablonowego myślenia
    i szukania nowych rozwiązań,
  • zwiększa odporność,
  • reguluje ciśnienie krwi,
  • ułatwia zasypianie,
  • zmniejsza bóle psychosomatyczne,
  • zmniejsza ryzyko chorób serca,
  • zwiększa świadomość ciała
Olga Paszkowska; mindfulness

O mnie

Nazywam się Olga Flora Nowicka (Paszkowska), jestem nauczycielką mindfulness w trakcie certyfikacji. Zapraszam Cię na kurs MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction). Szkoliłam się w Polskim Instytucie Mindfulness w Warszawie. Poza tym jestem psychoterapeutką, pracuję w nurcie Gestalt.

O kursie

Kurs, który dla Was poprowadzę, przygotował Jon Kabat-Zinn, amerykański terapeuta, autor książki „Życie piękna katastrofa”, założyciel Kliniki redukcji stresu przy Akademii Medycznej Uniwersytetu w Massachusetts, specjalista w zakresie uważności, czyli sztuki, której opanowanie prowadzi do redukcji stresu poprzez praktykę medytacji i bycie w „tu i teraz”.

mindfulness, Warszawa
Kurs MBSR - Program redukcji stresu

Najważniejsze informacje

Zaczynamy już 7 września o godz. 10:00

8-tygodniowy kurs to 9 spotkań

w kameralnej grupie uczestników (max 12 osób)
w klimatycznej sali starej kamienicy na Starym Mokotowie

8 spotkań raz w tygodniu po 2,5 h
+ DZIEŃ UWAŻNOŚCI w ciszy –
siedmiogodzinne spotkanie w ciszy – 24 października (10-17) 
Tak, nie będziemy nic mówić przez 7 godzin!!!.

Osobom zainteresowanym najpierw wysyłam mailem kwestionariusz do wypełnienia, potem umawiamy się na krótką rozmowę face to face lub skype, a następnie wpisuję Cię na listę uczestników tego kursu.

Zapisz się na kurs poranny (10-12) lub wieczorny (18-20) – spotykamy się w poniedziałki!

Koszt: 1000 zł

Cena zawiera wszystko, co wyżej opisane plus kawę, herbatę i materiały do praktyki własnej- czyli po każdym spotkaniu kserówki i nagrania z medytacjami).
Sala jest wyposażona w maty, koce i poduszki do medytacji.

Na spotkania zabierasz wyłącznie… SIEBIE.

 

Miejsce: Narbutta 48/5, Warszawa